0

No products

0,00 Kč Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart
Validity
Quantity
Total
Continue shopping Proceed to checkout  

Results of the vote on evaluators of grants in the area of culture

Back to the category overview
Previous category Next category

Year-round activities of music clubs category

As for the year-round activities of music clubs category, the evaluation committee will evaluate grant applications for support of year-round activities of music clubs directly linked to the city of Brno, based on presentation of authorial production with significant Brno/national character, increasing the quality of live cultural production especially in evening hours and related especially to the 18+ target group, or enlivening the public space. Support will be provided to music clubs with year-round activities that stage at least 50 productions a year (especially concerts, theatre performances, exhibitions, projections, authorial readings), of which minimum 50% are concerts and music productions.

Candidates:

photo of candidate

BcA. Prokop Holoubek

Vystudoval lesnictví a nová media. Od 90. let je aktivním klubovým pořadatelem, vydavatelem, hudebn ... (more) Vystudoval lesnictví a nová media. Od 90. let je aktivním klubovým pořadatelem, vydavatelem, hudebním manažerem a aktivním hudebníkem. Od roku 2001, kdy se stal členem zakládajícího týmu klubu Fléda, působí v Brně (Fléda 2001-2011). Spoluzaložil kulturní centrum PRAHA/Forum pro architekturu a média (2014-2019). Podílel se na dramaturgii festivalu Maraton hudby. Provozuje agenturu Bumbum Satori. Je zakládajícím členem skupiny Midi Lidi (mj. Český lev 2010 za soundtrack k filmu Protektor). Je čestným členem České filmové a televizní akademie, byl členem rady Asociace filmových klubů ČR. Je skladatelem filmové hudby. Spolupracoval s organizacemi (výběr): Expozice Nové Hudby, Slam Poetry ČR, Pohoda festival, Rock for People festival, Dům umění města Brna, Kino Art Brno, Aliance Francaise Brno, Moravská Galerie Brno, Bonjoure Brno festival, Red Bull Music Academy, Český Majáles, Letní filmová škola, MFF Karlovy Vary, Česká centra. Prezentace českých umělců v rámci showcase festivalů / konferencí: SXSW Austin TX, Tallinn Music Week, Waves Bratislava, Eurosonic Noorderslag. V letech 2021–2022 byl členem hodnoticí komise v programu pro poskytování dotací z rozpočtu města Brna v oblasti celoroční činnosti hudebních klubů.
photo of candidate

Mgr. Lucie Chlupatá, DiS.

Vystudovala VOŠ informačních a knihovnických služeb obor Správa kulturních památek (2002), následně ... (more) Vystudovala VOŠ informačních a knihovnických služeb obor Správa kulturních památek (2002), následně FF Masarykovy univerzity obory Dějiny umění a Muzeologie (2006 – Bc.) a Muzeologie (2008 - Mgr.). V letech 2001-2003 a 2005-2007 pracovala jako asistentka Certifikačního orgánu Společnosti pro projektové řízení, o. s., a od roku 2007 do 2008 jako asistentka celé společnosti. V letech 2011-2016 pracovala jako odborná referentka kultury na Odboru kultury MMB, mimo jiné zastávala funkci tajemnice Poradního sboru náměstkyně primátora města Brna pro kulturu atd. Od roku 2016 nastoupila na pozici koordinátor spolupráce Odboru kultury MMB, kde pracovala do roku 2019. Její náplní práce bylo mimo jiné funkce tajemnice Koordinační skupiny pro program rozvoje kultury města Brna, spolupráce na dokumentu Strategie kultury a kreativních odvětví, organizace Brněnského kulturního parlamentu, spolupráce na kandidatuře a členství města Brna v Síti kreativních měst UNESCO v oblasti hudby, administrace a posuzování žádostí o dotace (programy: klubová činnost, divadlo, hudba, tanec a audiovize). Od roku 2016 působí jako vedoucí administrace projektu a produkční hudebního festivalu Beseda u Bigbítu. Od roku 2016 se věnuje fundraisingu v oblasti veřejných zdrojů zaměřených na kulturu pro subjekty: Žebřiňák, z. s. (hudební festival Beseda u Bigbítu), Vinyla, z. s. (Hudební ceny Vinyla), Telepunk s.r.o. (festival TV a on-line seriálů Serial Killer), Tripitaka, z. s. (Ghettofest), Ojinud, z. s. (divadelní festival Faktor K), Studentský Majáles Brno, z. s. (Studentský majáles Brno), JAKUBÁK, z. s. (Jakubák open air fest) atd. zejména od poskytovatelů: Ministerstvo kultury ČR, Státní fond kultury, Státní fond kinematografie, kraje, obce, Visegradský fond atd. V roce 2019 se podílela na administraci projektu a komunitního centra Barvy brněnského bronxu a produkci festivalu Ghettofest. Od roku 2019 pracuje jako vedoucí kanceláře festivalu TV a on-line seriálů Serial Killer. V letech 2021–2022 byla členkou hodnoticí komise v programu pro poskytování dotací z rozpočtu města Brna v oblasti celoroční činnosti hudebních klubů.
photo of candidate

MUDr. Pavel Kopřiva

Dr. Pavel Kopřiva se hudbě - housle, věnuje od dětství – CM Javorníček. V roce 1974 založil skupinu ... (more) Dr. Pavel Kopřiva se hudbě - housle, věnuje od dětství – CM Javorníček. V roce 1974 založil skupinu Folk Team, která dodnes působí bez přerušení činnosti téměř 50 let a má na kontě několik řadových i live alb, koncertních DVD a řadu ocenění. V 80. letech paralelně působil ve volném sdružení brněnských hudebníků VKV (Váně – Kopřiva – Vondrák), které příležitostně vystupuje dodnes. Ve vydavatelství FT Records vydal od roku 1991 na 150 titulů umělců především z Brna. Zasloužil se o digitalizaci a archivaci nahrávek rockových kapel (Synkopy 61 a Oldřich Veselý, Progres, Futurum, Roman Dragoun), skupin z oblasti folku, trampské a country hudby (AG Flek, Slávek Janoušek, Kamelot, Folk Team, Karabina, T.E.Band, Příboj, Ozvěna, Hráči, Rowers) a muzikantů mladší generace (Čankišou, Pavel Helan, Lehká noha). Věnoval se fenoménu Brněnského hantecu - vydání nahrávek s Karlem Högerem, Františkem Kocourkem a Rudy Kovandou. Ve spolupráci s Městským divadlem Brno vydal nahrávku muzikálu My fair lady ze Zelňáku a s divadlem Husa na provázku pak zvukový záznam fetišistické revue Babička. Spolupracoval s Českým rozhlasem a Country Radiem (pořad Folkový čaj) a Českou televizí. Dramaturgii koncertů a festivalů se věnuje od konce 80. let, kdy začal spolupracovat s festivalem Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou. Od roku 2000 byl 20 let pořadatelem a dramaturgem nežánrového Festivalu Slunce ve Strážnici. V současnosti stojí jako pořadatel a dramaturg za brněnskými festivaly Brněnský Beatfest (od roku 2010), Brněnská Country fontána Řečkovice (od roku 2011), a Folkové léto Řečkovice (od roku 2020). Za celou dobu, kdy se pohybuje v oblasti kultury, spolupracoval s řadou kulturních domů a klubů v celé ČR, pro které připravoval tematické programové večery a cykly. V Brně to byly například Turistické informační centrum a Brněnské kulturní centrum, KC Semilasso, KS Omega, kluby Metro Music Bar, Klub Leitnerova, Stará pekárna a další.
photo of candidate

RNDr. Roman Truksa

V letech 1993-2006 se aktivně účastnil budování pražské klubové scény jako produkční, dramaturg a d ... (more) V letech 1993-2006 se aktivně účastnil budování pražské klubové scény jako produkční, dramaturg a dj. Působil v klubech Bunkr, Roxy, Punto Azul, XT3, Alterna, palác Akropolis, Wakata, Chapeau Rouge a v mnoha dalších. Podílel se také na produkci festivalů Jelení příkop, RFP, Creamfields, Reggae meeting, Time to Roll, Mighty Sounds, Mezi ploty, KVIFF. V letech 2000-2004 vyučoval historii hudby a djskou techniku na soukromé LIVC Praha. Po přestěhování do Brna působil v letech 2007-2011 v TIC jako produkční a později jako vedoucí programového oddělení. Produkoval festival Babylonfest, podílel se dramaturgicky na akci Brněnské Vánoce. V letech 2012-2013 působil v Brně jako produkční Divadla šansonu, později divadla Feste. V letech 2013-2017 pracoval jako vedoucí Otevřené zahrady se zaměřením na produkční a galerijní činnost. V letech 2018-2020 pracoval v MRK, produkoval akce jako je Brněnská muzejní noc a četné vernisáže výstav.
photo of candidate

Mgr. Sabina Coufalová

Vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně obory Sociologie, Sociální politika a Sociální práce a ... (more) Vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně obory Sociologie, Sociální politika a Sociální práce a Uměnovědná studia. V letech 2016–2019 působila v brněnském hudebním klubu Fléda na pozici PR & marketing manažerka. Poté mezi roky 2019 a 2020 rovněž na pozici PR & marketing v pražském centru současného umění Meetfactory, kde měla na starosti hudební a divadelní dramaturgii. Od roku 2020 pracuje ve filmové distribuční společnosti Aerofilms v sekci pro nefilmový obsah, má tedy na starosti PR a marketing pro přenosy koncertů do kin, hudební dokumenty, přímé přenosy opery nebo divadel. Vedle toho je předsedkyní nezávislého hudebního festivalu Okolojeles, který se zaměřuje na nové, progresivní a inovativní interprety, součástí týmu festivalu je od roku 2016. Dále také přispívá svými články do hudebního časopisu Full Moon, ve svém psaní se zaměřuje především na ženské hudebnice. V minulosti se také podílela jako dobrovolník na organizaci brněnského festivalu Ghettofest či působila ve studentském Radiu R. Před nástupem do klubového prostředí pracovala od roku 2012 na Rektorátu Masarykovy univerzity jako analytička na Odboru pro strategii, kde se věnovala především srovnávací analýze terciálního vzdělávání a evaluaci činnosti Masarykovy univerzity, má tedy zkušenosti s hodnoticími procesy.
photo of candidate

Dušan Vavrek

Zakladatel projektu Youngsters, který je zaměřený na mladé talentované Dj’s a rapery, jimž chce dát ... (more) Zakladatel projektu Youngsters, který je zaměřený na mladé talentované Dj’s a rapery, jimž chce dát možnost prosadit se. Má za sebou akce v několika klubech, momentálně se věnuje i dalším projektům. Jeden z hlavních projektů, na kterém pracuje s investory, se orientuje právě na oblast hudební scény. Jedná se o výstavbu nového klubu a zázemí pro interprety, aby jim mohly být poskytnuty co nejlepší možné podmínky pro jejich hudební rozvoj. Dalším projektem je projekt CoffeeCare, který se orientuje na prostředí kávy. Chtěl by vytvořit vlastní brand s výběrovou kávou a působit nejen v Česku, ale i v zahraničí. Ať už je to projekt Youngsters nebo CoffeeCare, tak si myslí, že každá koruna může potřebným lidem pomoci. On sám žil v SOS dětské vesničce, kde mu bylo pomáháno. Proto usiluje o vybudování něčeho, z čeho budou proudit natolik velké finance, aby mohl lidem také dávat šanci.